lördag 15 september 2012

Läger i Ljungby!

Har varken ork eller är på humör för att skriva här just nu, men sitter man på ett hotell med bara kanalerna 1,2 och 4 så finns det inget bättre att göra.

Träningslägret har hittills gått hur bra som helst, och har vart mycket givande! Jag har aldrig tränat föt Arto förut så det är väldigt intressant med hans träning, för han förklarar på andra sätt än vad jag hört innan och kommer med övningar jag inte gjort innan. Det har varit mycket "komma igång med sparring"-träning idag, samt en del bentekniker. Det är precis vad jag behöver just nu inför World Cup! Han har även bjudit upp mig till Stockholm en dag innan Neil Ernest seminariet, som jag skrev om häromdagen, för att träna lite sparringtaktik bland annat. Det vore klockrent, men vi får se hur kalendern ser ut då.

Det känns just nu en hel del i ben, och kroppen överhuvudtaget... Skönt! Johan Ivarsson från Trollhättans klubb graderade sig till 3 Dan (alltså det tredje svarta bältet) efter träningarna, vilket han klarade riktigt bra! Speciellt med tanke på träningen vi precis hade avklarat! så stort grattis till honom! Imorgon är det ett två timmarspass innan vi får åka hem där det kommer bli mer avancerad sparring. Det ser jag fram emot :) frågan är ju vad jag ska hitta på nu fram till att jag kanske kan somna? Promenera lite i blåsten kanske fräschar upp benen lite?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar