onsdag 18 juli 2012

Snacktips och dagens planer

Igår hittade jag en ny hylla inne på Ica med snacks! Det fanns olika sorters torkade bär, frukt och nötter. Jag hittade även Kokoschips! Hur gott som helst, fast man orkade inte äta så mycket innan man blev mätt. Flickvännen Carro testade melon, som också var riktigt god. Inte helt galet dyrt heller, bara lite; 59kr för 500g kokoschipsen och bland annat.

Funkar nog lika bra i müsli som det gör som snacks!
Idag är planen att efter jobbet åka till en cykelaffär och fixa ett nytt framhjul till mountainbiken Carro fick häromdagen. Efteråt är det tänkt att jag ska bege mig ut på en längre tur uppåt 3mil. Blir kul att se hur jag klarar mig. Det känns en del i benen från mina aktiviteter i måndags, men det går förhoppningsvis över under dagen.

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att du får ordning på däcket idag då .... om du skall ut 3 mil (!).
    Ha en underbar dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag har inte tagit ut någon bra runda än, men målet är där uppåt iallafall :P

      Radera
  2. Hej Jimmie!
    Hittade hit via kostdoktorns hemsida...
    Dessa kokoschips är supergoda! Har du vägarna förbi Sundsvall och Citygross så finner du dem där för 37 kr! Tips Tips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att höra att bloggen sprider sig :)
      Det är inte ofta jag tar den svängen, men jag ska tänka på det ;) kanske är så på alla citygross :)

      Radera